1.1.13

LANDAK DILAHIRKAN BOGEL - INFO MINDA

LANDAK DILAHIRKAN BOGEL - INFO MINDA
Lazada Malaysia


INFO MINDA ; Tahukah anda Landak dilahirkan bogel dan "duri" di badannya terdapat di bawah kulit dan akan bertunas dalam masa 36 jam selepas di lahirkan. Indahnya ciptaan Ilahi.
LANDAK DILAHIRKAN BOGEL - INFO MINDA
Info Minda ini di petik dari laman/group INFO MINDA facebook.



Kongsi Artikel ini :

LANDAK DILAHIRKAN BOGEL - INFO MINDA

LANDAK DILAHIRKAN BOGEL - INFO MINDA

10 Komen:

hahaha.. lawak tajuknya..ekekek

oh baru tahu

npe xde gamba landak bugel

nk tgk

@Iffah Afeefah maaf landak bugel tu terpaksa di sensorkan... takut ada yg salah guna... harap maklong ekekekeke

Owh.. Ingatkan lahir2 dh mmg ada duri camtu. Kalau tak sian mak dia nk mengandung 9bulan. Perut tercucuk duri :)
Terima kasih. Baru tau arini

aku tergoda dengan landak putih yang orang dok buat bela tu..comel betul

thanks sudi share info. baru tau. cpt jgk la duri dia tumbuh ye. kalau lahir berduri tu, sian la mak dia.. hehe.. Besarnya kuasa Allah..

wah cepat jugak tumbuh duri dia tu...3 hari je amek masa...

pernah tengok baby landak.. geli. mmg semata2 kulit.hehe

duri si landak ni bleh tumbuh panjang mne ye....menakotkan lau terpijak...adeh..